Nagarkot - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Ronald en Minke Kalf - WaarBenJij.nu Nagarkot - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Ronald en Minke Kalf - WaarBenJij.nu

Nagarkot

Door: wij

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Minke

03 Maart 2014 | Nederland, Oosterwolde

Dag 16 2 maart 2014
De vakantie dagen beginnen altijd met een ontbijt meestal in het hotel waar we verblijven, zo ook vandaag weer. Het Hotel waar we in Khatmandu in verblijven is een beetje vreemd. Het personeel loopt netjes in uniform de trappen en vloeren zijn van roze marmer maar de sfeer is naatje, het ontbijt was erg duur een flesje water ook, die maar liefst 3 keer zo duur was als om de hoek, Om 10.30 uur zijn we vertrokken naar Nagarot het zou een reis zijn van 2 uur en dit keer is dat helemaal goed gekomen, ook wel eens leuk om mee te maken. Nagarkot ligt boven op een berg en de bus moest 800 meter stijgen. Dit ging over een smal weggetje en Minke riep herhaaldelijk oehh als we langs een afgrond reden. Helaas was er veel vocht in de lucht en konden we de sneeuwpieken niet zien, hopenlijk morgen wel. Het hotel is schitterend. Het is een soort terrassen hotel, allemaal verschillende verdiepingen met trapjes en gangetjes.Toen we aankwamen was er een verrassing. De groep had geregeld dat er taart was en een kadootje. Gisteren was Minke jarig en die verjaardag viel bijna letterlijk in het water door de file en aardverschuiving. Er werd nog gezongen en Minke blies daarop 5 kaarsjes uit. Toch nog een verjaardags gevoel. Na de lunch even op internet want we hebben weer internet vandaag, Alledagen die we nog op de site moesten zetten hebben we kunnen plaatsen in een goede tijd. Daarna is Minke wat aan het APPen geweest met Ilse en Ronald is even met nog een paar mensen terug gelopen naar het dorpje. Het dorpje stelde niet veel voor maar was erg leuk om te zien. Veel kleine kinderen op straat. Kleine winkeltjes voor de mensen die er wonen maar ook waar ze mooie maskers maken van hout. Vanavond hebben we warm gegeten bij een soort openhaard waar je omheen kon zitten, Dat was erg gezellig en we zijn dan ook lang blijven hangen. Nu lig ik onder een erg dik dekbed het dagboekje bij te werken en schiet me in eens te binnen dat we vanmorgen nog door Khatmandu hebben gewandeld, dat wil zeggen de straat op en neer. Wat was dat leuk. Allemaal hele kleine winkeltjes met andere spullen dan de vakntie gangers nodig hebben. Was mijn fototoestel vergeten en daar baalde ik goed van. Morgen staat de wekker op 06.15 uur om te kijken of we een mooie zonsopkomst hebben dus ik ga nu maffen.

• 03 Maart 2014 - 14:49

Ilse:

toch nog een leuke verjaardag gehad..en eeej papa je bent het dit keer niet vergeten goed zo!! wat een mooie taart had ja mam.. en hij was vast lekker ;-) Ja het appen was even leuk zondag ben ik weeer op de hoogte hihi. Dus een eng weggetje met de bus hoor mama hier oeehhh roepen haha maar weer overleefd..nou tot zaterdag!! Xx

• 06 Maart 2014 - 18:05

Piet En Joke:

weer een mooie dag gehad en leuk dat minke haar verjaardag ook nog gevierd is.een eng weggetje vindt minke dus niet plezierig maar jullie zijn veilig aan gekomen.wij wensen jullie een goede en mooie vlucht toe zaterdag.tot dan piet en joke.

• 07 Maart 2014 - 19:40

Bonnie:

Het is 7mrt om1935 en dus denk ik dat jullie alweer onderweg zijn naar huis, ongelofelijk zo snel de tijd gaat.Wat hebben jullie een leuke tijd gehad, mooie herrinneringen geniet er nog vele jaren van En een welkom thuis.Tot horens.