Pokhara - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Ronald en Minke Kalf - WaarBenJij.nu Pokhara - Reisverslag uit Oosterwolde, Nederland van Ronald en Minke Kalf - WaarBenJij.nu

Pokhara

Door: wij

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Minke

02 Maart 2014 | Nederland, Oosterwolde

Dag 12 26 februari 2014
Vannacht zijn mijn darmen gecrasched, het was weer eens zover. Nooit ziek alleen maar tijdens onze vakanties. Moet ik het toch eens over hebben met mijn werkgever. Een heelstuk lichter en een rolletje wc papier verder begon onze reis naar Pokhara. Dat was zeker geen pretje. De weg was weer van een hele slechte kwaliteit soms twijfelde je er gewoon aan of er nog weg tussen de gaten zat. De bus stond regelmatig stil, schakelde terug naar zijn 1 om dan voorzichtig verder te gaan. Het was een hele dag van hobbelen en stoten en als je dan niet fit bent is het een hele lange dag. Onderweg waren er mooie uitzichten want we zijn inmiddels in de bergen beland. ´s avonds aangekomen in het hotel kregen we een kamer toegewezen op de vierde verdieping maar daar heeft Minke een stokje voor gestoken maar dat was wel nadat ik mijn sporen op die kamer had achter gelaten. We zijn verhuist naar de eerste verdieping en dat is een stuk beter want er is geen lift in het hotel.

  • 02 Maart 2014 - 20:34

    Carin:

    had toch maar even wat materiaal meegenomen uit het kastje van je moeder
    liefs Carin

  • 02 Maart 2014 - 21:05

    Antonio:

    Hola Ronaldo en Minke,
    wat lees ik nu klotsende bruine wateren aan de boorden van Ronaldo's Konto, kabbelend kontwater in Pokhara? Wat vervelend voor je man, daar voel je je knap beroerd van, maar vanaf hier kan het alleen maar beter worden. En dan zo'n reis, dat valt zeker niet mee, ik heb een traantje moeten laten en velen huilden met me mee toen ze de reden van mijn verdriet vernamen, wat een verdriet, ze leven hier wel heel erg met je mee. Rutte belde me nog wat er in dit deel van Nederland aan de hand was en toen ik het hem vertelde met een door tranen verstikte stem, wilde hij een dag van nationale rouw afkondigen, maar ik heb dat voorkomen. Ronald zou dat niet willen, dat is een jongen van stavast, al loopt het hem momenteel dun door de broek. Enfin, je weet dat we met je meeleven. En dat Minke jullie een kamer op de eerste verdieping heeft bezorgd, geloof ik direct, waarschijnlijk heeft ze die hotelemployé niet eens wat gezegd, maar hem alleen aangekeken en daarna was je waarschijnlijk niet meer de enige die het dun door de broek liep. Fijn dat je op de nu op de eerste verdieping terecht kon. Hulde voor Minke, ik vind haar een hele toffe vrouw, er is echt geen enkele aanleiding om boos op mij te worden, echt geen enkele, lieve, lieve Minke, braaaaaaf.

    Los groetos, Antonio

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oosterwolde

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2014

eind goed al goed

10 Maart 2014

city tour Delhi

09 Maart 2014

van Kathmandu naar Delhi

09 Maart 2014

mount Everest

09 Maart 2014

city tour Kathmandu
Ronald en Minke

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 8299

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: